lördag 5 juni 2010

Glada nyheter

Har legat i solen en stund nu (närmare två timmar) och jag börjar fundera på om jag överdrev lite... börjar se lite rosa ut. Min plan va att komma hem brun, inte som en kräfta! Hoppas på det bästa.. Har ju några timmar på planet som min hud kan återhämta sej på. :) Detta va inte de glada nyheterna asså... utan mamma ringde förut och hade kollat upp hur flygen gick från London, nu med strejken och så, två av fyra flyg kommer gå som planerat (5 minuter försenat men de räknas inte) och mitt är ett av dom :) Underbart!!!! Däremot kommer det inte vara så bra service på flyget, men det spelar ingen roll. Jag kommer sova i vilket fall som helst. Hoppas verkligen att det inte kommer bli några ändringar.

Nu måste jag ta tag i väskorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar