torsdag 1 juli 2010

1 Juli

Lars (min chef) sa i dag att sommarn snart va över.. det stämmer väl inte? Den har ju precis börjat! Har vart en super mysig dag med fint väder :) Jobbade till 4 och sen låg jag ute på altanen med mamma och solade. Underbart. Har hunnit med en promenad men Jenny och ätit pizza med mamma, pappa, Hanna och Andreas :)

Nu den senaste timmen har jag packat. Helt sjukt.. jag ska vara bort i fyra dagar och jag har en hel resväska!! Ehh... lite mycket kanske... men ska man till Oskarshamn och Öland så vet man aldrig vad man behöver. :) Jag har ju aldrig ens var där så hur ska jag kunna veta vad jag ska packa...??


Lite bilder från när jag och Jenny va ute och gick.





I morgon åker jag ju som sagt till Oskarshamn (har jag ens skrivit de...?) och kommer inte hem förens på Måndag kväll. Hörs då :)

2 kommentarer:

  1. Du var faktiskt på Öland när du var 3 månader, men du kanske inte kommer ihåg det? Du brydde dej i alla fall inte om vad du hade på dej:)
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Så himla fint det ser ut, ha så skoj nu!

    SvaraRadera