söndag 12 februari 2012

Suck

I går morse när jag skulle koka te vatten insåg jag att jag inte hade någon ström i köket... eller i min garderob och ett uttag i vardagsrummet/sovrummet. Tror att det är en propp som har gått... Föröker lista ut hur jag ska lösa problemet men det är inte det lättaste när det är ett väldigt gammalt propp skåp. Efter en lektion av Therese på jobbet och guidning av min syster på teleon ar jag nu listat ut hur jag får ut den stora vita saken... Men hur vet jag vilken jag ska byta?
Har i vilket fall som helst inga sånna hemma så jag får se om jag kan lösa problemet i morgon.

Tur att det är kallt ute, den lilla plattsen jag har mellan balkongdörren och "staketet" på utsidan är nu min kyl :)

Hade egentligen tänk att lägga upp några bilder från i går kväll... men dom va hemska allihopa... Tror inte jag hade vart så populär om dom hamnade online :) hehe

Ni får en bild på mina skor och en på Morris, Sannas (Annas roommate) katt.



1 kommentar:

  1. Gumman, bara att ringa om du undrar något om lägenheten, proppen går varje gång man använder för många uttag i köket ihop med ex tv'n i vardagsrummet. Kunde ex. aldrig använda vattenkokaren om tv'n var igång för då small det. Du köper nya proppar på Coop Nära - den gröna sorten skall det vara =) Puss

    SvaraRadera