tisdag 6 mars 2012

Ändrade planer

Har inte berättat så mycket om vad som händer med alla mina jobb :P Har förökt att pussla ihop allt hela förra veckan men kom under helgen fram till att det inte skulle fungerat att jobba på fisken, restaurangen och fotot. Tre job kanske är lite mycket... Så i går morse sa jag upp mej på fiken, slutar så fort dom hittar någon ny. Ska nog inte ta allt för lång tid - dom fick 30 ansökningar redan i går! Galet. Sen, om två veckor, kommer jag att jobba som fotograf varje jämn vecka! :D Ska bli så kul! Hehe hoppa jag klarar jobbet nu bara när jag sagt upp mej och allt... Och så kommer jag att stanna kvar på restaurangen. Kommer nog kunna få tre dagar i veckan ungefär. En prefekt lösning.

Nu måste jag göra mej klar så att jag inte missar bussen :)

2 kommentarer:

  1. Bra gumman! Kommer gå galant, man ska våga satsa för det man brinner för.

    SvaraRadera
  2. Kuuuul! Kommer ga jattebra!

    SvaraRadera