söndag 13 september 2015

Lite sen sist




Fått den blötaste pussen på länge (nånsin tror jag faktiskt till och med)



Piraten på bilden har fyllt tre år, tre år! Galet vad tiden går fort. Firade med tårta och kalas. 

 

Som dom flesta av er vet så har jag blivit student. Fortfarande lite skeptisk (kan mycket väl bero på att jag fattar noll av kemi lektionerna.. Nån smart som kan hjälpa mej?) 


Går åt massor av gröna drinkar när man pluggar. Denna är ju allt annat än grön men ni fattar.. ;) 


Som vanligt alltid sen till bussen.. 


 
Utvidgar mina matkunskaper ;) köttfärs (vegetarisk) med tomat och håll i er nu... Basilika! Hehe spännande va? 
Och fetaost sallad till de. En hitt. 


Har blivit helt kär i min yoga matta. (Anna, lägg märke till tröjan :)) och yoga. 


Börjar bli lite höst så rotade fram min underbara cashmire sjal ut garderoben. 


Och lite godis så klart :) 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar