måndag 31 augusti 2009

Good Morning

Just nu äter jag super god frukost, havregryns gröt med tranbär. Mums :) Och ett kokt ägg. Kan de bli bättre?
Jo, det kan det kanske iof, såg nyss på min planering för smink kursen och det står att vi ska träna skuggor i dag. Vilket inte alls är bra eftersom att jag inte har allt smink än. Tyckte i onsdags att hon sa att vi inte behövde det fören på onsdag. Hoppas jag har rätt.
Vet ni vad jag såg i går? Man kan få en rosa mac :) Fint va? Jag sa till Jenny för några dagar sen att jag skulle vilka ha en rosa mac :) Visste inte att det fanns.


Visst är den fin?


Men jag tror jag har fått ordning på min dator nu, iaf bättre än innan. Pappas trick med att rensa den fungerade :) hihi. Skönt, då måste jag inte köpa en ny dator precis just nu.



Jenny designade om ett A i går kväll :)

Mina nya skor. Lite bättre bild än den förra.

Men nu måste jag göra mej klar så att jag hinner göra lite läxa innan skolan börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar