söndag 13 december 2009

Städning på gång..

Jag och Michan satt och hängde hos henne ett tag i går kväll, sen gick vi till Jacobo ( Fridas roomate) och övertala honom att vi bara skulle gå på förfest :) Sen mätte vi upp Nyman och åkte iväg. Planen va verkligen att vi inte skulle gå ut utan åka hem när dom andra gick downtown.. Men de blir inte alltid som man tänkte sej...

Tyckte lite synd om Dan, en kompis från min fotoklass som va med i går, eftersom att han inte är 21 och inte kom in. Men jag och Michan va bara på EOS i ungefär en timme så vi möte upp honom på State Street och gick och åt pommes på Mad Dogs. Dom har dom godaste french friesen nånsin!!

Nu är jag iaf hemma igen och har tänkt att jag ska börja sotera bland mina saker, vad som ska med hem och vad som ska få stanna kvar :)

Hade tyvärr ingen kamera med mej i går men det blev några mobil bilder iaf.

Nymans flickvän har värdens sötaste hund! Så himla lugn och fin.

Michan som äter french fries.

Hihi, jag ser inte klok ut! :) Pommesen va goda iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar