söndag 21 februari 2010

20/2 2010

Efter att vi hade vart på gymmet så va det inte så fint väder längre... va sol, men ganska kallt och fullt med mörka moln som va på väg. Så i stället för att går till poolen gick jag, Jenny, och Michan till Silvergreens och åt lunch. Dom har så himla god mat, och nyttigt också :) Sen åt jag choklad bollar när jag kom hem... men jaja :)


State Street.


Min lunch.


Alla mörka moln...



Nu har jag precis kommit upp från bubbelpoolen. Jag och Jenny gick ner och spelade lite ping pong och sen badade vi i ungefär 5 minuter. Den är så himla varm!
Nu ska jag göra klart läxan till på Måndag ( Blev inte av att jag gjorde det sist ), laga mat och sen ska jag börja göra mej i ordning för i kväll. Jacopo, Fridas roommate, fyllde år i veckan så i kväll ska vi till Tonic och fira :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar