söndag 20 mars 2011

Söndags mys

Va en trvlig kväll igår men tyvärr så mötte vi inte upp våra vänner.. det kostade 10 dollar att gå in på Melbas i går och det ville vi inte betala. Hände med våran roomie på en irländskbar istället.

Vaknade i morse vid halv 8 av att min mobil ringde. Va jobbet som sa att jag inte skulle jobba i dag längre eftersom att det fortfaraden regnade. Är ingen som köper joser och smooties när det är sånt väder… Blev lite besviken, är skönt att jobba lite så att jag får lite pengar. Gick upp (efter att ha sovit två timmar till), åt frukost och hjälpte Anna med läxor och sen halv 12 så ringer dom och undrar om jag kan komma och öppna jos baren iaf. Dom är så…. speciella. Iaf, så nu har jag fått jobbar 5 timmar i dag, är inte 9 men bättre än inga alls :)

Nu ska jag och Anna ha söndags mys :)


Satt och lekte i Photoshop i går.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar