måndag 14 november 2011

Perth

Efter lite klagomål från syrran så har jag nu fixat lite bilder. Hehe, låter som om jag tycker att det va jobbit/tråkigt och så är det inte riktigt! Har tyvärr inte laddat ner bilderna från Fremantle ännu.. dom kommer lite senare.


Älskade Fremantle! Underbart ställe, träffade sköna folk och hade väldigt kul. Önskar att jag kunde ha stannat lite längre.


Nu är jag och Anna tillbaka i Perth och bor hon Ana, en brasiliansk tjej. Har lite saker kvar på Att Göra Listan i Perth men tror jag kommer vara redo att åka på lördag, Ska bli kul att komma till Sydney.


Lite bilder från Perth (dagarna innan vi åkte till Fremantle)


En fika paus. :)


Kolla in kontrasten på bygganderna. Coolt eller hur?


Shopping gatan


Gillade denna gränden.


Provning av kläder, men ingen shopping! :) Hittade ett par klack skor i en affär som jag gick runt i lite. Åhh va har saknat den känslan ;)






Jag i hatt. Vet inte om det är min grej. Vad tycker ni? Kanske inte bästa bilden men ändå.. Anna tycker asbolut att det är jag men jag är inte helt övertygad.. Behöver era åsikter :)

Vet att det inte är så mycket bilder.. men jag måste erkänna att jag har vart super dålig på att kort! Riktigt illa. Ska skärpa mej.


FiskHanna, vad kul att du läser min blogg. Älskar Australien, otroligt glad att jag bestämde mej för att åka hit. Synd att det är så långt bort.. gör det svårt att åka hit oftare.
Hade ingen aning om att ni träffades i Fremantle :)

1 kommentar:

  1. Hej! Perth verkar vara en jätte härlig stad, kul att få se lite bilder ;)
    Du passar i hatt, passar bra om du nu ska börja jobba med foto...Har inte riktiga fotografer hatt och typ sjal...? Jag tror det :) PUSSSSS syrran

    SvaraRadera