torsdag 12 januari 2012

Jag vill inte!

Nää, detta är inte alls kul... För några dagar sen märkte jag att jag hade blivit helt vit/röd och det såg ut som om jag hade sprickor under min nya fina silver ring som jag köpte i Polen. Tänkte att det va för att den är ganska bred och att det blev lite fuktigt under. Det kan väl vara troligt? Tog av den i alla fall bara för att ge huden lite luft. Men utslagen finns kvar och jag är helt röd, har börjat atppa huden också :( Jätte läskigt!
Visade Mia i dag och hon säger att det ser ut som nickel allergi. Kul.
Fick ta av mej min armband när jag kom hem av den anledningen... Men jag visste inte att det va nickel i Sterling silver! Är det nickel i vanlig silver också? Måste jag ha vitt guld då för att kunna ha silver smycken...???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar