tisdag 24 januari 2012

Senaste nytt

Skulle egentligen prov jobba på ModelLab på fredag men fick ett sms tidigare i dag där dom undrade om jag kunde Lördag eller Söndag istället. Vilket jag redan har sagt att jag inte kan....
Svarade att jag hade tagit ledigt från jobbet på fredag och jobbade lördag och söndag, fanns det nån chans att fredag skulle fungera i alla fall? Fick svaret att nää, då har dom stängt.
Ehh vad? Visste dom inte det förra veckan när dom ringde och frågade om jag kunde? Nu ger jag upp... Har sagt ja till ett annat jobbs om väntade på att jag skulle bestämma mej och krävde ett svar. Så nu blir jag inte fotograf (känns tråkigt), men nu har jag ett jobb!!! :D

Vågar inte vänta på dom längre och vad händer om jag skulle få ett jobb hos dom och dom planlöst stänger vissa dagar..? Känns lite konstigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar