måndag 30 april 2012

God natt

 Nu ska jag sova så att jag är helt pigg på min lediga dag i morgon :) 

hihi har jag berättat att jag va så lat efter jobbet i torsdags att jag ringde och försökte avboka min träning (man måste göra det två timmar innan passet så jag va en timme sen) och när jag ringde så berättade tjejen i receptionen att mitt pass hade bytts ut mot ett annat men att jag automatiskt va uppbokad på de. Tur tänkte jag, hade jag en anledning att få avboka. :P men tjejen hade en otroligt bra övertalningsförmåga och fick mej att inse att det är hälsosamt att träna så jag pallrade mej iväg till gymmet i alla fall. Ursäkten för mej själv va att jag inte hade en vatten flaska.. (är väl en giltig ursäkt va..? hehe kanske inte..) så jag köpte en :) Nu har ja ingen ursäkt nästa vecka!


Har suttit framför TVn i min Grönemads tröja och druckit te ur min rosa te kopp och målat hela kvällen. Super mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar