fredag 11 maj 2012

Nordiska Mästerskapen i Ostronöppning

 Nu äntligen kommer lite bilder från helgen i Grebbestad. 

Blev så otroligt glad i morse när jag startade datorn - och så fungerar den! Helt utan några problem till och med :) Så nu passar jag på att blogga innan jobbet medans den vill fungera :)

 Priset i ostron tävlingen. Så himla fint!



 Alla är redo att börja....

... och dom börjar... 

 .. och dom är klara :)


 Peter från ChampangeHuset.


 Lite mer ostron tävling :)


 Farbror Lars öppnar ostron, helt koncentrerad.. märkte inte alls att jag fotade honom. :)


                                                                         Pappa.

Ska se om jag hinner gå igenom fler bilder innan jag börjar jobba. Kanske kommer ett till inlägg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar