onsdag 6 november 2013

Godmorgon

Jag har väl inte ens skrivit att jag vart i Italien? Kom på det efter förra inlägget..
Vi (jag, Jimmy, Pappa, Hanna, Andreas och Wilma) åkte till Sardinien, Alghero, i lördags kväll. Skönt att komma bort i några dagar. Har ätit god mat, druckit vin och kollat i affärer.

Stötte på en super cool mack maskin första kvällen. Jag och Jimmy bodde ganska långt ifrån dom andra och va ute och gick för att hitta lite mat innan vi gick och la oss. Hittade inget alls runt dör vi bodde - utom en mack maskin. Mackorna va vakuum packade och såg ganska skumma ut... Men vi va nyfikan så satte i 2,5 euro, valde macka och den ramlade ner.. Men maskinen ville inte öppna luckan och jag stod där och grejade en stund... Tillslut så gav den med sej, jag stack in handen och drog snabbt tillbaka den igen. Mackan va super varm! De va alltså en varmmackmaskin! Vilken hitt!!! Och det va gott :)

Har inte tagit så mycket bilder denna resan men lite iaf.. Ska äta frukost och sen ska jag, Hanna och Wilma hem till morfar en stund. Bilderna kommer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar