onsdag 12 maj 2010

11 Maj 2010

Nu är jag klar med mitt resaerch paper om Haight-Ashbury district i SF. Bara att börja på det andra som ska in på Torsdag. Inte lika lättsamt ämne denna gången, utan ska skriva om Sex Trafficking i Cambodia. Sjukt deprimerande.

Trodde det skulle vara klart på Torsdag nästa vecka, så jag fick en lite chock när jag kollade i kurs planen och såg att den ska vara klar på Torsdag. Måste verkligen ligga i om jag ska hinna.. Hur va det med planeringen..?
Upptäckte också att jag har två finals på Tisdag nästa vecka... kom också som en chock. Trodde jag hade dom på Torsdag....

Vet i alla fall hur min helg kommer att se ut... :(

Känner också hur en förkylning smyger sej på mej.. Gör ont i halsen och upp i örat, mindre trevligt.


Jag just nu.
Tack igen mamma för den underbara Puma tröjan, perfekt för blåsiga Cali dagar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar