måndag 10 maj 2010

Gårdagens "lugna" utgång

Efter en hel del beslutsångest planerade vi tillslut in en lugn utgång. Förfest hos oss med ett super roligt spel som Michan har köpt, "Say it", tror jag det hette. Sen va planen från böjan att gå till en bra... Men oplanerat, och bara positivt menat, kom Justus, Per, och Robin över, så planen ändrades och vi gick till EOS. Helt galen kväll!!! :)

Kände mej som en zombie när pappa ringde och väckte mej klockan 12. Tur att han ringde, annars vet jag inte hur länge jag hade sovit och det har jag inte tid med.

Har vart dt och fixat lite grejer, och nu är det dags för läxor. Ångest asså...

Hittar inte min kamera för tillfället... så alla bilder är från Fridas blogg









1 kommentar:

  1. Haha den där lilla "lugna" delen var nog bara något du hittat på =P

    SvaraRadera