måndag 3 maj 2010

Ehh.. Vegas..?

Jag och Micha har fastnat i semester känslan och vill inte alls komma tillbaka till verkligen, utan vi funderar i stället på att åka till Vegas med Andreas och Bob på Tisdag. Är faktiskt inte en så dum ide med tanke på att båda två är lediga på Onsdag... Så jag kommer bara missa en lektion. Inte så illa va? Får se hur det slutar. :)
Jenny verkade också lite sugen. Frida, du me kanske? :D

Har i alla fall fått gjort konsthistoria quiz i dag. Va ute och sprang förut me. Va på dåligt humör och behöver avreagera mej.. har redan ont i benen så jag funderar på om jag kommer kunna gå i morgon... Snacka om otränad. Inte ok.

Nu ska jag i alla fall sova. Hörs i morgon.

1 kommentar:

  1. Det hade la vart något men kan verkligen inte, har prov på tisdag å är Inte ledig onsdag =P så fyra missade lektionstillfällen känns too much =/

    SvaraRadera