måndag 4 juli 2011

Nya planer

va ganska länge sen jag skrev nu.. har inte haft internet på ett tag. Har hänt en del sen sist. Tar det kort :)

fick jobb på en irländsk bar och restaurang i proserpine. Super kul! åkte dit och va där i fyra dagar. Sen, fredag natt halv 3 efter att jag och Anna har stått och sopat fimpar utomhus säger hon att vi måste åka. Dom tjejerna som va där innan skulle komma tillbaka. Detta va nått som hon hade vetat sen dag 2!!! Så varför säga det halv 3 på natten??
Iaf, tänker glömma det nu. Dom va inte så jätte trevliga iaf så jag hade nog inte klarat av att jobba för dom i längden. Måste se det från den possotiva sidan eller?

Åkte till Airlie becah morgonen efter. Jag tappade mitt armband någon gång under dagen. Så sjukt ledsen! mitt fina silver armband som jag köpte i byrin bay :( inte alls kul Älskade det. Sen om inte det räckte så krymte jag min klänning i tvätten också... min fina blommiga klänning. Ingen bra dag med andra ord. Kände bara för att rulla in mej i en filt och vänta på bättre tider.

Iaf, nu är det måndag och vi kollar efter nya planer... Finns ett farm jobb som vi kan få lite utanför Cairns. Super bra... men... ett problem. Vi måste vara tre tjejer och vi måste ha en bil. Jobbar på saken.. men ibland måste man kanske inse sina begränsningar. Vet inte vart vi skulle få tag på en bil ifrån.. Vill inte köpa en igen.

Har tatt lite bslut i dag, bokat dykning till i morgon och en båt tur tills på onsdag. Hade inte tänkt att dyka och så innan jag hade ett jobb.. men det kostar mer att åka hit igen så det är lika bra att göra det när jag ändå är här. Måste bara se till att jag får ett jobb när jag kommer till Cairns. Har bokat en buss tillbaka på torsdag morgon. Trivdes så bra där och alla våra vänner är ju där... behöver bli lite uppmuntrade just nu tror jag.

Kollade igenom bilderna på min kamera förut. Hade ingen aning om att jag hade använt den på midsommar :)

Anna och Ken

Jag och Ken. och min nu alldeles för korta klänning :(


Victor, jag och Anna


Ken, Anna och jag va och åt en hamburgare innan vi lämnade Cairns.


Jag och Anna första dagen på den irländska puben.


Min födelsedags present från Anna :) Sjukt gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar