torsdag 28 juli 2011

Vilken natt

Jag och Anna va jätte peppade i går och började kvällen ganska tidigt. Hängde med alla sköna människor på hostlet och drack vin :) Hamnade på Woolshed lite senare och dansade resten av natten. Hade en sjukt kul kväll!!

Alf var med och festade i går


The Swedish Crew


På Woolshed

Tom fyller 21 i dag. Så vi började morgonen med en choklad tårta :)


Födelsedags barnet :)

Sen var det en annan rolig sak som hände i dag.. Jag ligger vid lagunen och solar... och så ringer min mobil. Är en man som säger att han är utanför hostlet och har ett paket till mej. (är inte så konstigt som det låter med tanke på att jag beställde en sak för nån dag sen) Jag skyndar mej alt jag kan och när jag är runt hörnet så ringer han igen och säger att han måste åka. NEJ!! jag sprang sista biten. Kommer dit helt andfådd (eller ja.. det va ju bara runt hörnet som sagt)
Jag skriver under och paketet är mitt. Som ett barn på julafton stuttsar jag upp till rummet och sliter i tejpen för att få upp paketet.
Får till slut upp det.... Kan ni gissa vad det är som ligger i paketet..?! :)
En kamera. Helt ny. Super fin. Min nya bästa vän.
:D

En perfekt dag!!
Nu kommer bloggen bli överbelastad med bilder :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar