onsdag 12 oktober 2011

Ny spring väg?

Gick ut och power walkade (va för varmt för att springa) där jag brukar gå. Alltså på en liten grusväg. Finns inga hus omkring och jag har inte sett någon där. Och jag brukar va ute och gå varje dag. Småsprang en liten bit in på en liten sido väg och ser någon som går lågt fram. Vände och började gå med snabb takt tillbaka. Tyckte det var lite onödigt att möta på en ranglig gammal man ute på en öde röd grusväg. (han såg läskigt ut)

Går en liten bit och vad ser jag? Ni kommer inte kunna gissa...

Med stora bokstäver står det "RUN FASTER" gruset. Någon har tittat på mej... och vad, sett att jag vände och började gå tillbaka..? hmm... läskigt.

5 kommentarer:

  1. Seriöst nu fick jag kalla kårar, vem tror du det var? Gubben eller en annan person? Det var inte där när du gick förbi där innan tror du??

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Läskigt. Låter som det är bäst att du håller dig på gymmet.

    Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Nej fyy vad laskigt. Later ju typ som nagot overnaturligt..?

    SvaraRadera
  4. SCARY!!!!!! puss syrran

    SvaraRadera
  5. Kan du inte få med dig Anna?/Leif

    SvaraRadera