måndag 13 juni 2011

Sonja min räddare

Blogginlägg av Anna!

Jag måste berätta om igår, något förfärligt hände! Jag satt fridfullt I vår husvagn och virkade mina dreads och så plötsligt slant virknålen RAKT IN I MITT FINGER!! den gick verkligen rakt in och det var omöjligt att säga hur långt in I fingret för man ser ju inte mer än några millimeter under huden. Jag ropade på sonja som höll på att svimma. Efter några tappra försök att dra ut virknålen på egen hand bad jag sonja göra det, hon tittade på mig med skräck, satte sig tillslut bredvid mig, höll tag I nålen, jag räknade in 1, 2, 3 NEEEEJJJJ!!! ett försök till 1,2,3 AAAAJJJJ nålen var ute;P Tack sonja du är min räddare!

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Inte visste jag att du kunde sådant. Skönt för Anna att ha en egen sjukvårdare på plats.

    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Tack Sonja. Det krävs mod om man inte är van vid sådant. Nålen, var det en sådan med krok på?
    I så fall fårstår jag att det gjort riktigt ont.
    Kram på er/Leif

    SvaraRadera