fredag 3 oktober 2014

Huntington beach

Har bott hos Jocke i huntington beach sen jag kom från Portland. Han bor lite utanför så jag har gått in till Main street båda dagran. Gick ju självklart fel första dagen och gick runt i två timmar innan jag hittade rätt! Hehe fick en super snygg solbränna, T-shirt märken och ett sträck från min axelremsväska på nyckelben.. Underbart ;) 

Hittade tillslut i alla fall och i morse gick jag längst stranden hela väge. (Är typ en mil) mycket mysigare än att irrar runt på gator. 

Lite bilder från i går


Huntington beach :) 

Utsikten från piren. 

Piren

Doppar fötterna i vattnet. Jag har badat också asså.. Men de har jag inget kort på. 

Sushi! Så sjukt gott!! Va på bio i går också.. Minns inte vad filmen hette.. Men de va lite blodigare än jag trott och inte särskilt bra faktiskt.. Ska kolla vad den hette. Inget ni behöver se :) 

Så lite bilder från i dag

Morgonpromenaden

:) 


Min lunch. Kändes som om jag ska äta hamburgare en gång i alla fall.. Va gott men de är godare med sushi. 


Provade massor med kläder förut. Länkte jag skulle hitta en liten läckerbit.. Men magtröja i Sverige till hösten känns inte som en bra ide, inte en super kort byx dress heller. Och det andra såg bra inte bra ut, antingen fel färg eller för långt/för kort. Synd. Jaja är ju inte super behov av kläder direkt. :) 

Köpte i alla fall naglacksborttagning och naglack i går så att min naglar kan bli fina till bröllopet. Köpte också ekologiskt shampoo och balsam. Hade bara med min olivtvål men de går inte så bra med den här. Är inte direkt nån bra stråle i duschen så får inte ut den ordentligt känns de som. Eller om de beror på olika vatten typer..? Ingen aning.. Nu är problemet löst i allafall. Mitt hår kommer inte se fett ut på fredag :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar