söndag 12 oktober 2014

The Wedding (bättre sent än aldrig)


Kom till hotellet på torsdag kväll. Mötte upp Anita och Paul, deras familjer och vänner på en restaurang och drack margaritas. Otroligt enkla och trevliga människor :) blev en lugn kväll. (måste ju se till att bruden får sina 8 timmars sömn) 

Vaknade runt halv 8 dagen efter, gick och hämnade kaffe och frukost i restaurangen och sen började alla tärnor att duscha och fixa :) jag satt i min morgonrock (Anita hade köpt likadana till oss allihopa, så gulligt), va sällskap, lite hjälpreda och drack mimosas. 


Blommbuketterna

Anitas mamma gör Maggie redo för bröllopet. Maggie fick äran att stå framme med tärnorna. Så söt :) 


Kl 10 kom det en makeup artist och två assister. Super Goa tjejer och grymt duktiga va dom :) 




Så otroligt vacker :) 

Dessa fina tjejer va de som jag hängde med hela dagen. 

Min outfit. Tänkte att kag skulle fixa en bättre bild... Minnet är bra men kort ;) 



Första dansen som gifta

Sen va det dags för tal :) så otroligt härlig blandning av människor. Va jätte rina och roliga tal, inte alls nån över seriös stämning utan alla skrattade ch skålade och hade allmänt trevligt. 
 

Tomat och mosarella sallad till förrätt, spenat ravioli till huvudrätt och sen bröllopstårta :D gott! Och öppen bar hela kvällen. 

När vi ätit upp tog det inte lång stund alls innan de va fullt av folk på dans golvet. 
Vi fasade loss tills det stängde kl 11 eller 12.. Då gick vi vidare till nattklubben som va precis brevid. 

Jag, dan och en som jag inte har en aning om vem det är. 

Anita ville inte att vi skulle ta bilder under själva ceremonin.. Som hon sa, vi är ju där så varför se de genom en mobil. Mycket klokt:) 
Så tyvärr blev det inte mer än såhär. 

Va i alla fall en sjukt rolig kväll.
Så glad att jag åkte hit :) kul att träffa Anita och Dan igen, självklart alla nya människor också. 

Nu är jag i Santa Monica i alla fall. Ligger och tar det lungt på rummet. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar