torsdag 9 oktober 2014

Vilken morgon..

Landade i Göteborgs halv 4 i går eftermiddag och kl 7 va jag redan hemma hos Jessie. De kallar jag bra jobbat :) 
Hon fyllde år så vi skulle ta ett glas vin och äta lite tapas. Så sjukt god mat hon hade gjort!! 

De där ett glas blev några fler och tequila shots. Va hemma halv 5. :) 

När jag kom hem sen så tyckte jag verkligen att jag hörde ljud från köket. Satt i sängen, mörkrädd som jag är och vågade inte riktigt gå och kolla. Tillslut så kom katten in och jag blev lite modigare av sällskap. Vågade mej på att tassa in i köket och de va ju självklart inget där. 

Va helt ras när klockan ringde kl 9 i morse men jag får väl skylla mej själv ;) 
Har tvättat, städat, kämpat för att hålla mej vaken.. Druckit kaffe :) 
Sen hände det läskiga. Jag skulle slänga den gamla kattmaten som karten inte ätit upp. Och vad händer?! De springer en mus skåpet under diskhon!!! Blev livrädd (inte för musen asså utan för att jag inte va beredd). Sen va de en mus/katt jakt. Katten jagar kusen och jag försöker rädda den lilla stackaren. Jag och katten vände nog upp och ner på typ hela lägenheten innan problemet va löst. Hehe 

Nu ska jag äta lunch med Anna :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar