lördag 18 oktober 2014

Några dagar i Santa Monica (skulle blivit upplagt tidigare)



Gått på hike i Santa Monica mountains och kollat in farmers market med ett gäng från hostlet. Våran guide försvann.. Ingen förstod nått. Kom tillbaka till hostlet och berättade de för tjejer i receptionen. Hon bara skrattade och sa att de händer hela tiden. Dags att byta guide kanske..? Dom är volontärer så dom får ju göra som dom villen trevligt om då
 Säger hej då i alla fall så vi slipper leta genom hela farmers market. Känns lagom snällt att bara åka ifrån nån så vi stod och väntade ganska länge. 

Spelat UNO på stranden. 



Va på west side comedy club med en tjej från hostlet. Super kul :) 






Shop kitchen mus East asia god Santa Monica 

Va på bio och såg maze runner i går. Den va bra :) men de va inte alls den jag hade tänkt att se.. Men de va nått fel på den andra filmen så fick ändra min plan. Har gått och försökt hitta mina favoriter (life savers sour) men hittar dom inte! Lite trisst men kanske lika bra.. Vill nog inte veta vad det är i domdär gummiliknande godisarna ;) men goda är dom!! 

Efter bion gick jag och fotade lite. Visar när jag är hemma igen :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar