tisdag 7 oktober 2014

Sista morgonen i Cali (för denna gången)

Förstår inte varför bloggen inte vill lägga upp mitt inlägg med bilderna från bröllopet! Jag hör försökt tro mej (har inte glömt alla som frågar efter bilder med andra ord) :) 

Iaf, gick upp vid 7 för att ta en foto promenad men hamnade på stranden med en soyalatte. Inte helt fel det heller. 
Ska hänga här en stund till innan det är dags att gå och äta frukost (dom har faktiskt helt ok frukost på hostlet. Flingor, mjölk, yoghurt, bagels, toast, smör, sylt, creamcheese, inlagda persikor, pannkakor... Jos, kaffe och te), ta en dusch och sen måste jag checka ut och åka till flygplatsen. 

Tiden har gått otroligt fort men de känns som om jag fått gjort en hel del. Ska uppdatera er ordentligt när jag kort hem ich har fungerande internett :) 



Vad tycker ni om tröjan..? Är den för... Mönstrad..? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar