söndag 19 december 2010

Blue Mountains

Nu ar jag i Blue Mountains. Kanns skont att komma till ett lite mindre stalle. Aven om jag gillar Sydney :) Men jag maste erkanna att jag ar lite besviken, jag har fiortfarande inte sett en kangaru... Det ar val lite illa...?

Iaf, tog tager fran Sydney vid 8.18 i morse och fick en lite shock nar vi gick ur taget har runt 10. Det ar kallt. Helt seriost asso, det ar kallt. Det har vart lite halv daligt vader de senaste dagarna men det har inte vart kallt. Killen i reseptionen sa att det hade vart jatte varmt i gar sa jag hoppas pa battre vader i morgon :)

I dag har vi iaf tankt att vi ska ga till Three Sisters. Tre berg som ligger har. Ska vara jatte fint. Har blivit tipsade om en bra resaturang ockso. Vegetarisk. Jag vet inte riktgit om jag kan kalla mej vegetarian langre... Har vart kott i typ allt som jag har atit sen jag kom hit... och jag har verkligen forsokt att inte ata kott. Skinka och korv har anda lyckats leta sej in i min mat.. Hmm..
I morgon ar planen att vi ska ga po en sju timmars hike :) Ska bli otroligt kul! Holler po att ladda min kamera sa ni kommer absolut fa se bilder senare :D

Vad tyckte ni om varan lilla video..? haha kanske inte sa jatte kul att se po mne grymt kul att gora. Fortsattning foljer...

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar