måndag 20 december 2010

Lite otur

I morse nar klockan ringde kl 8 horde jag hur regnet smattrade mot rutan.. det rackte for att jag skulle stanga av klockan och sova vidare. Samma sak gallde Anna. Vi vaknade runt halv 10. Kan nog saga att vi inte har jetlag langre. Lite synd.. va mysigt nar vi vaknade runt halv 7 och tog en morgon promenad i Sydney innnan frukost :)

Enligt vadret online ska det vara 18 gradet ute, men helt seriost, det kanns som typ 12. Hon i reseptionen sa att det verklige inte brukar vara sa har kallt.
Sa vi har inte gott po hike i dag.. :( Kom po att va har tva, nastan tre dagar har sa vi hoppas pa battre vader i morgon. Vill inte ga pa en hike i 7 timmar och frysa.

Har gott runt och kollat i affarer i dag och Anna har gjort en piercing i lappen! Super fint blev det! Och nu inser jag att jag inte har nogot kort pa det.. Illa. Kommer senare :)

Lite gamla bilder som jag inte har lagt upp...

Anna hos Becka och Casey i Bondi

Jag och Becka


Ett super sott litet djur som vi sag i parken innna vi gick till baren dar Casey jobbade. Har jag ens skrivit att vi var dar..?

Kamil (en dansk kille som vi traffade redan po flygplatsen) po baren dar Casey jobbar. Tror den hette Qbar... ligger iaf po Oxfard st. :) Super bra stalle iaf. Tycke verkligen om det.


Jag och Anna i Sydney nar vi gick runt och letade ett gott frukost stalle.



Detta var vad vi hittade.
Enormt god frukost!




Anna po piercings studion i dag. Varfor tog jag inte ett kort efter ocksa..?
Det kommer.. jag lovar :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar