måndag 21 februari 2011

"Anna, jag kan faktiskt spela gitarr"

Helt galet, jag kan faktiskt spela gitarr! Inte bra, men jag kan spela lite :) Super kul!

Sitter i lägenheten nu och lyssnar på regnet som smattrar på rutan. Det är typ storm ute... helt galet. Jag och Anna har förberett oss med choklad muffins och ska ha myskväll.

Blev ändrade planer i går.. istället för stranden så blev det korgen och en öl :) Men andra ord har jag fortfarande inte kort på stället där jag jobbar. Ska fixa det!

Dom ringde förut också och undrade om jag kunde jobba på deras restaurang i morgon. (är tre bröder som äger en jouice bar och en restauragn) Så sjukt kul! Jag har ett jobb :) Har gått runt och tränat på att bära tallrikar nu... vill helt inte tappa ut en hamburgare över en kund. Men jag har en suer duktig lärare (Anna) så det ska nog gå bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar