tisdag 8 februari 2011

En regnig Tisdag

Vaknade av en hemsk upplevelse i natt...
Det va inte så varmt som det brukar vara i går kväll så vi stängde fönstret i köket innan vi gick och la oss.. och när vi vakande till i natt hörde vi hur våra persienner slog mot rutan. Va väldigt läskigt.. Vi låg där e liten slund och lyssnade och försökte lista hut hur det va möjligt när vi hörde hur dörren slog igen. Livrädd.. helt klart. Inte ok.

Men det va inte så farligt som det låter... Hade inte stängt ytterdörren ordentligt på kvällen så den hade öppnat sig själv... Hade säkerhetskedjan på så den öppnade sej inte helt utan bara lite.. men det va läskigt iaf. Jag vågade mej tillslut ut i köket för att stänga dörren och undersöka om det låg någon och lyrade under soffan, men det var det såklart inte. Hade vart en smal en isf.. som kunnat ta sej in när säkerhetskedjan va på. :) Slutade bra men vi kunde inte sova på en sund efter det. Som sagt - en hemsk upplevelse.

I dag har det vart en väldigt lugn dag. Vaknade vid 7 och gick ut och sprang. Eller försökte spring men jag irrade mest runt i återvändsgränder.. och sen började det regan... så jag gick hem igen.

Skrivit klart mitt CV, nu är det klart :) Bara en bild som fattas. Har anmällt mej till en Responsible Sevice of Alcohol kurs. Efter det kan jag börja söka på barer och restauranger.

Bilder från i dag
Jag och Anna som gör pannkakor.


Vädret i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar