måndag 21 februari 2011

Förklaring till utkastad roomie

Efter ett nyfiket telefonsamtal och en kommentar så antar jag att ni vill veta vad som har hänt med våran roommate…


Han har inte uppfört sej så himla bra kan man säga.


Betalar inte hyran i tid. Tog tre dagar innan vi fick den när han flyttade in. Och då fick vi inte bonden.

Han drog hem en tjej mitt i natten. Jag tycker inte att det är så trevligt när han drar hem nån så. Det är ett lakan, ett lakan!!!, som är mellan våra sängar. Och dom va inte tysta. Anna bad dom till och med att vara tysta och då sa han stäng dörren. Jag sov i vardagsrummet den natten.

Efter en utskällning dagen efter så bad han om ursäkt och Anna sa att han fick ta reglerna eller flytta. Han sa att han stannar. Och efter tjat så betalade han bonden. (jag fick säga till honom att han skulle vara ute samma dag om han inte betalade)

Drar hem den jäkla bruden går kväll igen och samma sak händer. Han menar att jag som backpacker borde vara van vid att höra folk som har sex. Ehhh??? Han är inte normal. Sjukt respekt lös. I morse sa vi till honom att han hade en och en halv timme på sej att pack och dra härifrån. Sa till honom det i natt att han skulle flytta i morgon innan jag smällde igen dörren och gick och la mej brevid Anna. Svaret jag fick var whatever. Ändå fattade han inte i vad vi menade i morse. Vart kom det från lixom? Ville vi att han skulle flytta..?? Vadå, hade han gjort nått fel..?

Eftersom att jag och Anna är snälla människor så övertalade han oss om att han skulle få stanna tills på fredag om han höll låg profil. Vilket han inte gör. Sitter i våran soffa och skrattar. Borde han inte känna sej obekväm?!


En bild som jag tog för en liten stund sedan.
Försökte fånga en blixt.. men det gick inte så bra.



1 kommentar:

  1. Men AH vilken idiot! Backpackers skall vara vana vid det? (!) Har man sagt att man inte uppskattar det så gör man det inte och då får man gilla läget eller dra. Starkt jobbat!

    SvaraRadera