onsdag 16 februari 2011

En bra dag

Har vart en bra dag i dag :D

- Anna har gjort sitt första dyk och hon älskade det! Nu har jag en dykbuddy medans jag är här. Så otroligt roligt!!!! Planerar redan våran dykresa till Byron Bay. Ska vara väldigt fint att dyka där. Måste få ett jobb först bara….

- Jag har en arbetsintervju i morgon klockan 11 :D Överlycklig! Hoppas verkligen att jag får det.Tour Guide.. tror ni det hade passat mej? Och jag har fått ett mail om ett barjobb som jag sökte. Han vill att jag ska ringa i morgon så vi kan bestämma när vi kan ses.


- Har haft en photoshoot med Anna i dag. Va lägen sen jag tog kort nu så det behövdes.Så här blev resultatet...





Försökte härma en T-shirt som jag sett... Men jag vet inte om jag lyckades så bra.. Ser ut som om hon petar sej i näsan.. Var inte min plan.

En otroligt fin modell :)


Nu ska vi poppa popcorn och se på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar