måndag 7 februari 2011

Tillabka till verkligheten

Har haft en jätte rolig helg men nu när det är Måndag måste vi väl börja göra saker som måste bli gjort :) Har vart på Griffith University i dag och kollar in hur det ser ut, Anna har fått info och jag har blivit tipsad om ett ställe där det finns billiga Web design klasser. Ska googla det om en stund.

Nu sitter jag och skriver klart mitt CV så att det bara är att börja söka jobb. Ska bli spännande. Hoppas verkligen att jag får nått! Annars kommer jag nog hem snabbare än vad jag hade tänkt... Är egentligen inte helt fel det heller :) Måste lita ut vart jag kan gå en RSA kurs också - en kurs som man måste ha för att få servera alkohol. Mitt mål är att få gjort klart allt sånt denna veckan och börja söka jobb. Låter väl som en bra plan?

En stor spindel som vi hittade på campuset... Verkade inte som om Anna va så peppad på att studera där efter våran upptäckt. Belv inte bättre av att vi hittade en till kort efter...


Jag i dag.

En lycklig Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar