onsdag 14 oktober 2009

Höst väder

Nu har det verkligen blivit höst! Regnar, blåser, och är kallt. Men jag kanske itne ska klaga så mycket, det är iaf varmare än i Sverige.
Va ganska mysigt att höra regnet mor rutan i morse... men det hade vart ännu mysigare om jag inte hade behövt gå till bussen... sitta en soffa med te är mer min grej när det regnar :)

Mellan klockan 8 och klockan 1 i dag har jag iaf suttit och gjort ett midterm. Det är inte okej att ha midterm i så många timmar! Det gick inte bra heller.. jag är verkligen inte duktig nog för att gå en advanced photoshops klass. Men men, jag kanske lär mej :)

Jag fick iaf 100/100 på min Harbinger of truth bild!! Super skönt, då har jag iaf inte en till uppgift som jag måste göra om..

Detta blev min bild, Pernilla va snäll och va modell.
Ser ni hur konstig hon är i spegeln?

Men nu måste jag börja designa en clown till i morgon :) Hade tänkt att vara en riktigt läskig clown... men jag har ångrat mej och tror jag kör på lite mer barnkalas clown. Är ju dumt om jag skrämmer mej själv. Hihi

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    3 grader kallt i morse när jag åkte till jobbet.

    Du får inte skrämma Hanna heller med clownen!
    Kram mamma

    SvaraRadera