söndag 4 oktober 2009

Te koppen gör allt

Nu sitter jag här i soffan igen :) Har precis ätit frukost. Har blåst jätte mycket i natt! Vaknade och trodde nästan att jag låg i mitt rum i Grönemand. :) Hehe Är inte van vid att det blåser så mycket här.

I går kväll när vi va ute insåg jag att det verkligen börjar bli höst.. det är lite för kallt för att gå ut i klänning utan tröja :( Saknar sommaren...

Iaf så tänkte jag att jag får göra det bästa av sitvationen... Så jag tänkte göra en kopp med blåbärste :) Men vi har ju bara töntigt små koppar! Hade helt klömt de. Är verkligen inte samma sak att dricka te ur en liten kopp.. måste upp till Starbucks senare i dag och köpa en rikit kopp :) Smakar ju gott, men är inte samma myskänsla...

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Blåst, kallt och stora koppar väntar på dej här hemma.

    Puss och kram mamma

    SvaraRadera