tisdag 20 oktober 2009

San Francisco

Hej!

Nu är jag sjukt trött, men det är det vart, har haft en jätte rolig helg!!

I Lördags följde jag och Michan med hennes grannar, Sean och Dillon, på en bbq med deras jobb. Va kul. Trevligt att träffa lite folk. Efter att vi hade ätit och spelat lite flipcup ( ett drick spel som jag misslyckades totalt med att förklara hur man spelade för Pernilla, så jag försöker inte igen :) ) så åkte vi och bowlade. Va verkligen super kul, och jag förlorade inte ens :)

Så kom nån med den underbara iden att vi skulle aka till SF. Så vi åkte hem, packade lite kläder och drog :) Super kul ide :D
Sean är från SF så han ringde en kopis och vi fick sova hos dom. Älskar spontana road trips!
Så i Söndags vaknade jag i SF, underbart!!!! Spenderade dagen med att visa Michan runt, äta en jäte god Garden Burger, drack öl och bara hängde. Klockan 11 började vi våran bilresa hem igen, så vi va inte hemma fören 4 i morse.... Är lagom seg i dag, men som sagt, det va värt de!!

tyvärr har jag ju integen kamera.. så det har inte blivit några kort... eller joo, med Michans kamera så jag kanske kan få dom senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar