fredag 23 oktober 2009

Midterm

Efter mitt midterm i smink i går såg jag ut så här



Vad tycker ni, ser jag ut som 70? :) Har inte på mej den gråa peruken.. lite synd.

I dag har jag iaf vart ute och tagit kort med en pinholecamera för fösta gången!! Och jag är lite besviken.. va inte så kul som jag trodde det skulle va. Bilderna blev inte alls bra heller... behöver nog mer träning! Får försöka i morgon och hoppas på att jag får bättre bilder då :) Har fått låna en tripod av Adam, våran roommate, så det måste jag testa.

Nu sitter jag iaf och myser i min säng, läser bloggar och äter nötter. En riktig myskväll. Eftersom att jag, Jenny, Michan och Frida ska till San Diego nästa helg över Halloween har vi bestämt att ta det lugnt i helgen och spara lite pengar. Bra ide va?

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Lika söt som alltid:)

    Hur kommer ni till San Diego?

    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Haha se vad som komma skall :P

    SvaraRadera