torsdag 15 oktober 2009

Online shopping :D


Jag gick in på American Eagle, bara för att kolla lixom... Och vad ser jag?! Jenas för 20 dollar :D Som hittat!! Gratis frakt också, kan det bli bättre..?

Är dom inte fina? Men när jag kollat en stund såg jag att de va ju bara gratis frakt om man beställde tre saker... hmmm.

Iaf, jag kollade vidare bara för att se. och vad hittar jag? En svart mjukis tröja som hade passat så himla bra till dom mjukis byxorna som jag köpte förra veckan. ( Jag la kanske inte in en bild på dom, eller gjorde jag..? ) Så jag tänkte.. om jag hittar en sak till som jag vill ha så ar det ju fri frakt. Tröjan kostade ju bara 29 dollar.... Är iof inte så billigt, men jag gillar jeansen :)
Och titta vad jag hittade!!! En till tröja som jag gillar. Hihi, den är ju iof inte så speciel, men jag har inte mycket kläder så jag behöver lite bas grejer me :) För 15 dollar är det precis vad jag vill ha! Har letat efter tunna långärmade tröjor men inte hittat någon. Vet att denna kommer passa också, för Jenny har en lika dan.



Så om 5-10 dagar kommer dessa underbara kläder komma hem till mej :)


Jag menar.. vad ska jag göra i Cali när det renar om inte shoppa online? ;)

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Såklart du måste handla. Du har väl mycket plats kvar i dina resväskor nu!!!

    Kram mamma

    SvaraRadera