lördag 24 oktober 2009

Lugn helg...?


Planen med att ha en lugn helg gick inte så bra... Justus ringde till Michan igår och peppade henne så att hon blev party. Sen va det kört :)
Började kvällen hemma hos Justus, Per och Filip. Efter lite KingsCup beställde vi en taxi och åkte downtown.
Hamnade först på.... hmm.. jaa, kommer inte håg namnet :) men en bar iaf, sen gick vi vidare till Tonic. Dansade där en stund innan jag och Michan tröttnade och drog med oss Robin och två till och gick till Wildcats. Hann inte med s¨mycket där eftersom att det stänger så tidigt här. Halv 2 är väl lite för tidigt asså..?
Dom svenska killarna försökte få med oss på efterfest men vi bestämde att en pizzaslice lät bättre. :) Och det blev den godaste pizzan jag har ätit på länge! Super god, massa sallad, paprika och massor annat gott. Efter det tof vi en taxi hem till Michan och sov.

Vaknade av ett sms av Frida, hon glömde sin kamera här igår innan vi gick till Justus och eftersom att hon ska till San Diego i dag ville hon ha den. Så jag åkte med dom hem till mej.
Nu har jag precis ätit frikost och försöker bli av med den sura öl lukten so Michan fixade genom att tappa en öl flaska i vårat badrum... hehe. Typiskt Perttson :)
Iaf tror jag att lukten försvann av att ta bort handukarna som låg på golvet dränkta i öl.. bra lösning va? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar