onsdag 28 oktober 2009

Photo shoot

I går glömde jag ju att blogga.. illa :) men jag tycker faktiskt att jag har vart extremt duktig ändå... om man jämför med resedagboken. där va jag värdelos! Iaf gårdagen va lugn... satte hemma och pluggade efter skolan, fick inte så mycket gjort men jag försökte iaf.

I dag va jag i skolan och plågade mej igenom ännu en photoshops klass.. det är så långtråkigt!! Sitter i ett märkt rum och kollar på en stor skärm mellan 8 och 1.. hmm. Tror det kommer bli bättre nu när vi får börja skriva ut bilder.

Efter skolan drog jag med Jenny till stranden för att jag va tvungen att få några portfolio bilder tills på torsdag. Funkade ganska bra :) Alla bilder blev ganska lika så det är lite dumt... men men, får ta bättre bilder nästa gång.

S¨här s¨g vi i alla fall utefter att jag va klar :) ( syns inte så tydligt, men vi är blöta. ) Ska fixa bilderna i morgon så jag lägger upp dom då.






1 kommentar:

  1. Hejsan vampyren!

    Du är verkligen duktig på att skriva. Jag har som vana att gå in varje dag och har du inte skrivit blir jag förvånad.

    Puss och kram mamma

    SvaraRadera