måndag 14 december 2009

Bad luck...

Super kul.. jag kommer hem efter att ha hängt med en vän, och inser vid utterdörren att jag inte har mina nycklar. Helt okej eftersom att det finns en liten kådlås grej med en nyckel i utanför ytterdörren. Så efter lite bråk med den kommer jag in. Ingen skada skedd, tänker jag.
Går mot våran dörr och tar i handtaget.. inget händer.. hmm, jag försöker vrida på det igen. Inget händer!!! GAHH!! vårat rum är låst och det finns ingen nyckel.. spännande. Israel och jag försökte bryta oss in i rummet et tag innan vi insåg att det inte gick...
Slutade med att han körde mej till Michan så nu våldgästar jag deras lägenhet, och hoppas på att våran landlord ska kunna hjälpa mej i morgon. Israel messade honom förut men han svarade inte... Aja, inte mycket att göra åt just nu.

Drömde att jag tappade tänderna här om dan.. Michan sa att det betyder att man kommer få otur. Jag sa till henne att sluta se tecken i allt. ( Hon ser tecken i precis ALLT!! ) Men nu borde jag nog börja ta henne på allvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar