tisdag 15 december 2009

Ny lägenhet och packning på g

I dag har jag, Jenny, och Michan vart och pratat med Michans landlords, bara vi lämnar depositen så är lägenheten våran!!! :D Wiii!! Kommer bli grannar med Frida, Fredrik, och Jacobo. :) Super nice!

Men nu måste jag ta tag i mitt liv och börja packa! Har avbokat min ansiktsbehandling som jag skulle haft i morgon så jag hinner med allt innan jag åker till West Hollywood för att hälsa på Becka på Torsdag morgon. Längtar! Vi kommer ha det så kul och mysigt min sista helg i USA i år.
Sitter nu i ett hörn på min säng, hela sängen är täckt med grejer.. Hur ska jag kuna välja vad jag ska ta med mej hem..?? Har iof inte så mycket kläder som jag använder, så det blir nog lättare än jag tror! :)

Fick en kommentar av Frida som undrar vad det är för bal jag ska på, har jag verkligen glömt att skriva de? Blev nog så inne i mitt klännings shoppande att jag glömde berätta :)
Hemma, i Grebbestad, har dom en bal varje år ( det är varje år va..? ) och i år är jag bjuden :D Super kul!! Det är nästan som en välgörenhets bal, biljetterna är ganska dyra, eller väldigt dyra när man är student, men det är ju för en bra sak :) Man får middag och en trevlig kväll, och sen går de pengarna som blir över går till att dom som bor på ålderdomshemmet i Grebbestad. Dom blir bjudna på en fin middag med Champagne och grejer :) Tycker jag dom förtjänar.

1 kommentar:

  1. Haha ja det har du inte sagt men va roligt, hade jag me velat gå på =) Bra idé så borde man ha i alla städer, fira de gamla.

    SvaraRadera