tisdag 8 december 2009

Plugg Tisdag

I dag är det bara plugg som gäller.

Lämnade in portfolio nummer två i morse! Men jag är inte så super nöjd med det... några sa att dom tycket om det men jag hörde också att dom hade sätt mej ta bättre bilder. Kanske valde lämnade in fel bilder... Synd, men för sent att göra något åt nu.



Portfolio nummer två. Glömde tyvärr att spara alla 10 bilder i jpeg... så jag kan bara lägga upp 6 av 10.










Lägger upp en bild på Jenny när vi satt på ett cafe och pluggade förut 0ckså. Hon är lite deppig eftersom att hon tappade sin kamera i morse, sin nya kamera... Så den gick sönder så som min Point and shoot gjorde i somras.. :(
Hur är det med försäkring på sånt? Täcker den de?
Iaf, tog en blogg bild åt Jenny. Jag vill inte vara ned på kort i dag eftersom att min näsa är helt röd! Hemska förkylning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar