söndag 6 december 2009

Kaffe paus

Mina jeans som jag köpte för ett tag sen. Har ju inte lagt upp dom än.
Är från Pacific Sunwear. Ni ser också i bakgrunden kaoset vårat rum... Det är inte riktigt okej asså. Vi behöver en till hylla och fler krokar!


Min outfitt. Jeans och min mysiga puma tröja som jag fick av mamma. Älskar den.


Trodde jag skulle se piggare ut i smink, men jag vet inte asså... :)


Hade vart kul om jag kunde skriva att jag har pluggat hela dagen.. men det kan jag inte.. Det hade vart en lögn. Har nog mest läst bloggar och letat julklappar på internet :) Har iaf designat en halv häxa , The Witch of the North, och jag har börjat skriva på min essay till fotoklassen, så lite har jag fått gjort iaf! Har pratat med pappa också. Är så sjuk glad över att jag snart är hemma!!!!

Nu ska jag ta en liten paus och gå och köpa kaffe, jag blir så himla seg när jag sitter inne hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar