söndag 6 december 2009

Becka på besök

Nu har jag kommit hem efter en dag downtown med Becka, Moa, och Moas pappa. Blev så glad igår kväll när jag fick ett sms av Becka där hon skrev att dom skulle till SB i dag över dan! Hon kanske kommer hit redan på Torsdag igen också :D

Har vart en mysig dag, mötte dom på piren för lunch och sen gick vi på State Street och drack en kaffe innan dom åkte hem igen. Så nu är det pluggning som gäller! Ska designa 6 makeuper från The Wizard of Oz, lite engelska läxa och läsa inför mitt final i foto på Torsdag. Har vart på Lazy Acers och laddat upp med en nötbandning och lite choklad :) Tror nog de komemr hjälpa mej att plugga bättre :P hehe



Becka som äter den underbart goda mackan från Whole Foods när jag va i LA.
Hade tyvärr ingen kamera med mej i dag...




Min nya sjal. Köpte den samtidigt som jackan..
men jag är ju värdelös på att visa upp grejer i tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar