söndag 3 april 2011

Hur man kommenterar

Nu ska vi se om jag kan förklara hur man kommenterar....
(har hört att det har vart lite svårt...)

Klicka på kommentarer...


Så kommer det se ut såhär nästan längst ner så står det Kommentera som och där kan ni välja anonymt om det är så att ni inte har något annat konto som ni vill kommentera med. Men tala gärna om ven ni är :) Kul att veta vem kommentaren är ifrån. :)

Så här ser de ut när ni väljer anonymt.
Sen klickar ni bara på Skicka kommentar och den ska vara publicerad :) Trodde att man skulle fylla i bokstäver som man gör ibland... Men det kom inte upp för mej när jag testade..

Nu hoppas jag att det går bättre! :)

1 kommentar:

  1. Men man kan ju ocksa valja "namn/webbadress". Aven om man inte har nan webbadress kan man skriva in sitt namn dar!
    Och forresten, nar jag kommenterar maste jag skriva de dar bokstaverna! :)

    SvaraRadera