tisdag 19 april 2011

In Auckland (Gårdagens inlägg)

Försökte lägga in detta i går men det fungerade inte så jag lägger upp det nu istället :)


Kan inte fatta det, jag är i Nya Zeeland :D Gillar det redan. Auckland verkar vara en mysig stan på det lilla som jag har sett än så länge. Kom till hostlet runt 5 och då va vi nära på att svälta ihjäl.... Skyndade oss i på rummet för att byta om och jag fick en trevlig överraskning när jag öppnade min väska. (nää, det va inte en stor spindel eller en kakckerlacka som sprang ut) Mitt hår spray hade läckt.. Så nu luktar mina jeans och min kudde ganska starkt. Tycker inte om det...

Iaf, tog på mej de starkt luktade jeansen och vi sprang ut på gatan och hittade ganska fort en food cout där vi fick köpa lite mat. Ville inte att det skulle ta så mycket tid eftersom att vi ska söka om Annas visum. Hon är enormt nojig när det kommer till sånt, sitter just nu brevid mej och säger att hon är så nervös att hon inte ens kan läsa texten... så jag har en känsla av att det kommer ta ett tag :) Ska hjälpa henne nu. Jag fick ju expert hjälp sist (mamma) så jag kan ju det här :)
Ville bara tala om att vi har kommit fram och allt har gått bra.

(syrran, det är Annas ögon på bilden med vägen)





Lite bilder från min natt fotografering på stranden utanför Matt och Jeff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar