söndag 17 april 2011

Två dagar kvar

Nu har vi inte mycket tid kvar i Gold Coast. Känns jätte bra.

Skulle ha jobbat min sista dag i dag men dom ringde i morse och sa att jag inte behövde komma. Ganska skönt. Har saker att fixa och vi måste stöda ur lägenheten.

Lite bilder från de senaste dagarna.



Jag och Anna tog en promenad till Broadbecah i Fredags för att säga hej då till Scarlett. Kommer sakna den tjejen, veklingen jätte söt och trevlig. Men om jag och Anna kommer till Perth innan September så kommer vi ses snart igen. Annars får jag ta en resa till franska alperna och det är inte fel det heller :)



Gick till Damiens, våran förre detta franska roomie, jobb och hälsade på

Jag och Scarlett


Gick till Liz jobb i går för att säga hej. Ser ni vilken klänning hon jobbar i? Så himla gullig :) Har jag berättat att detta är våran nya resekompis? Vi tar med oss henne när vi länmar Gold Coast. Hon ska iväg och hälsa på en kompis som jobbar på en ö utanför här men kommer tillbaka den 13 April. Planen är att jag och Anna ska hämta upp henne med en bil (hyrd bil denna gånge, tänker inte köpa en till) på flygplatsen i Brisbane och åka till något frukt ställe.


Jag och Anna på Liz jobb


Utsikten från Q1. Planen va att vi skulle möta några vänner där. När vi va i hissen på väg upp fick vi smset att dom hade ändrat planerna. Blev lagom glade eftersom att det kostar 10 dollar att gå in… Tog hissen tillbaka ner och frågade vakterna om det va möjligt att få pengarna tillbaka. Dom hade nog en trevlig dag för det va inga problem alls :)

Hann ta ett kort iaf

Matt, Azim och Anna på Central Loung i går kväll

Anna, Azim och jag

Azim och Anna


Jag och Damien


Anna och Damien.

Är tomt i lägenheten utan honom. Han är verkligen en underbar person. Sjukt glada att vi träffat honom.



1 kommentar:

  1. Har ni det så mysigt och trevligt som det framgår av bloggen så är det helt fantastiskt.
    Jeanette och jag funderar på att emigrera!/Hälsn. Leif

    SvaraRadera