onsdag 13 april 2011

Latest news

Har precis upptäckt att jag är enormt dålig på att ta kort på mej själv... Ska bli bättre på det.



Har hittat ett café som har gratis internet (om du köper nått att dricka då.. så gratis och gratis.. :) ) Men det är jätte bra!
Börjar inte jobba fören klockan 2 i dag så det är skönt.
Jobbar mellan 7 -2 i morgon och sen lördag och söndag mellan 11 och stängning. Sen är det över!!! Yeah! inga mer juicer eller smooties. Har jag iof inget emot.. är cheferna jag är trött på.. men tre dagar kvar :D Sen är det Nya Zeeland, ska bli super kul.

Va ledig i går och tänkte visa er lite bilder på vad jag roade dagen med...



Anna på morgonen....




Anna mitt på dagen :)

'
Anna mitt på dagen igen...

Sen har jag vart så klantig att jag glömt ta kort på slut resultatet. Illa illa... Men som ni förstår har Anna gjort dreadlocks. Jag har gjort 5 av hennes dreads. Hur coolt är inte det..?? Jag kan göra dreads :D imponerad av mins skills får jag säga.


Leif och Jeanette, det är helt ok. Ingen panik. Anna vill att jag ska döda myten om att dreads är äckligt. Så det tänkte jag göra nu.
Det är bara hennes hår, inget vax eller så. Alltså inte alls ohygieniskt. Och man duschar när man har dreads också. Ville bara göra det klart :)
(Tro mej, det är hygieniskt annars hade jag inte velat dela säng med henne....jag är lite bakterie rädd... :) )

1 kommentar:

  1. Lite svart skokräm så har hon förändrat utseendet totalt. Skämt åtsido, allt klär en skönhet, eller hur...../pappa Leif

    SvaraRadera